BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Don't Ever Judge Me !

Don't let the bullshit of today convince you that you aren't beautiful !

Isnin, 4 April 2011

TAHNIAAAHHHH ! :)

to MY BEST FRIEND AURORA , sabar yee . kuat kan iman . tabah kan hati :) , kau mesti boleh punye . jgn piker kn sgt . sbb bagi aku kau lahh yg paling perfect . susah tau nak carik lelaki yg jujur mcm kau . tp ape kn daye , kau kne terime jgk ea . aku harap kau buat keputusan yg muktamad demi mase depan kau . kau sedih kawan2 kau lg sedih . kteorg nak tengok kau happy mcm dulu . bunga bukan sekuntum , kumbang bukan seekor :) , chill lahh . kteorg sentiase ade untuk kau . kau kan mmber terbaik aku :) . mane boleh sedih2 . dye bahagia , kau pon kne lah carik kebahagiaan kau . jangan carik kesengsaraan , tak de gune nye kalau kau tk usaha untuk terus kn kehidupan kau .sia sia jeh . aku harap kau akan jadi AURORA yg dulu , kami smue kawan2 kau rindukan AURORA yang dulu , yang manis dengan senyuman dan tawaaa :) . senyum lahhhh yea ? :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan