BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Don't Ever Judge Me !

Don't let the bullshit of today convince you that you aren't beautiful !

Selasa, 29 Mac 2011

ops, terfuck ! haha :D

aku tk tau lerr knape dgn kau , sudah2 lahh tho . knape lahh kau nk dengki jeles lebih2 . haduyaiii . mcm kurang kasih sayang lahh kau ni . kesian betol aku tengok . dah satu satu kau buat , ni buat lagi . nak menghancurkn hidup org jehh kau ken ? ckp org salah , cakap aku salah , sdgkn kau sendiri tk piker salah kau ape . kalau aku cakap kau bodoh , aku ni bukan lah pandai sgt kn .

eh lagi satu aku nak fuck si bapok ni . menyemak betol . serius , aku saket hati giler dgn bapok ni . tak tau malu , tau nye nak menganiaya sch aku jehh . aku tau lahh sch aku smue budak hebat2 , sebab tho kau kecut . bangang bangang , kalau dah bapok tho mmg bapokk kn , jalan terkepit kepit . hahaha :D , serius saket hati giler , lepas tho boleh marah mak aku sbb dye ckp mak aku menyebelahi sch aku , kepale hotak dye , yg jage mase game netball tho bukan mak aku , org lain . sekali mak aku perli , tersentap kau . ahhahaa ;D , malu nyee bapok ~~! suke aku kutuk kau dohhhh . ahhahaha :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan