BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Don't Ever Judge Me !

Don't let the bullshit of today convince you that you aren't beautiful !

Ahad, 27 Mac 2011

Commonwealth Games - New Zealand Win Netball Double Extra Time


esok team netball SMKRMM under15 ngun under18 masuk suku akhir . wahhhh , seram sejuk wehhh aku dibuat nyee . btw , yakin pade kawan2 yg netballers smkrmm boleh JOHAN . aminnnnn ~ , ptg td plak aku dah tengok video NZvsAUS . gilerr gempak ahh aku ckp deorg main , laju jehh . tp tho lahh , deorg main dgn pantas dan cekap . bola asal baling dpt jehh tangkap . lg pon deorg tinggi . kalau korg nak tengok , tengok kt video bawah ni :



ape komen korg ? laju giler kn , aku tengok pon sedap jehh deorg main , shoot jeh masuk shoot jeh masuk . mmg jeles lahh aku tengok deorg main , . lg pon deorg ni tinggi2 , tk mcm kteorg pendek . haha :D , sedar diri pon kn . hee . ape pon , esok kteorg nk buat sehabis baik .

Ya Allah , berikan lah rezeki kepada kami , lindungi lah kami dari org yang ingin mengkhianati kami , lindungi lah kami dari kecelakaan , berikan lahh kami kekuatan untuk menempuh semua lawan lawan kami , kuat kan lah semangat kami , kuat kan lah iman kami . aminnn ~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan